abonamente-lunare-super-automate-cafeaabonamente-lunare-super-automate-cafea
MASINI SUPER-AUTOMATE CAFEA

Alege abonamentul potrivit
pentru afacerea ta

Cu noile pachete de abonamente lunare de cafea, acum derulati propria afacere fara nici un stres: va asigurati stocul de cafea de specialitate de care aveti nevoie si pe care il puteti ajusta pe parcurs; nu va incarcati cu achizitia si intretinerea masinii si aveti asigurate toate consumabilele necesare pentru o functionare optima. Puteti activa abonamentul in orice moment si il puteti de asemenea anula oricand*, in conditiile mentionate in pagina de abonament.

 
 

Vom aborda planul tau de restaurant, bar, supermarket sau orice alt spatiu de tip HoReCa sau Retail din prima faza a proiectului si te vom consilia pentru a gasi varianta ideala de dotare cu echipamente profesionale, cu sprijinul brandurilor recunoscute in domeniu, la nivel international.

 

Oferim servicii integrate de consiliere tehnica in vederea aducerii ideii tale la stadiul de business de succes. Te vom sustine de-a lungul intregului proces, de la proiectare la punerea in practica, dar si prin intemediul serviciilor noastre extinse post-vanzare.

aveti mai multe

intrebari?

 
Oferta pare avantajoasa - despre ce este vorba mai exact?

Nu exista nimic ascuns la mijloc. Suma pe care trebuie sa o platiti lunar variaza in functie de abonamentul de cafea ales. Iar daca decideti ca acesta nu vi se mai potriveste, il puteti ajusta oricand, pe parcursul contractului, fara costuri suplimentare. Contractul se incheie pe o perioada minima de 3 ani, cu posibilitatea de prelungire automata.

 
Cate abonamente se pot activa pe un singur cont?

Pe un cont de client se pot activa pana la trei abonamente lunare; pentru retele sau clienti cu mai multe locatii, va rugam apelati un consultant Fresco Expert (Razvan Anghelescu, mobil: 0786 567 293).

 
Cum se poate achita abonamentul lunar?

Costul abonamentului se poate face lunar, pe baza facturii emise de catre noi.

 
Se pot achita toate ratele lunare pentru un an intr-o singura plata?

Plata abonamentului se poate face doar lunar. Nu avem posibilitatea de incasare pentru toate ratele intr-o singura plata.

 
Sunt mai multe optiuni de cafea disponibile?

In prezent abonamentul include un singur blend de cafea de specialitate Fanfresco. Totodata, angajamentul nostru este a asigura constant o cafea de calitate superioara si, ca urmare blendul si orginile de cafea de specialitate pot suferi modificari in viitor.

 
Cum pot sa imi anulez abonamentul de cafea?

Abonamentul dumneavoastra este valabil pentru minim 3 ani. Daca decideti ca abonamentul nu vi se mai potriveste, il puteti incheia oricand, dar nu mai devreme de 6 luni de la activare, si determina taxe suplimentare de anulare anticipata. Pentru mai multe detalii si conditiile complete atasate unui abonament Sanfresco, va recomandam sa contactati consultantul asignat direct relatiei cu dumneavoastra.

 
Pe ce data se poate efectua plata abonamentului lunar?

Acesta se va achita lunar, in prima zi a fiecarei luni active de abonament, avand ca referinta data achizitiei acestuia.

 
Cum se poate modifica data la care se efectueaza plata lunara a abonamentului?

Pentru aceasta modificare, puteti contacta consultantul asignat direct relatiei cu dumneavoastra, pentru a discuta optiunile disponibile.

 
Ce se intampla daca plata nu se efectueaza la data programata?

Veti primi o notificare pe e-mail ca plata nu a fost efectuata, iar in luna urmatoare se vor retrage sumele pentru ambele luni.

 
To Top