joburi-fresco-expert joburi-fresco-expert

vino in echipa fresco

cariere

DEPARTAMENTUL TEHNIC

 
Tehnician service frigotehnist si echipamente horeca - Bucuresti

Responsabilitati:

  • Service si punere in functiune a echipamentelor comercializate in locatiilor clientilor;
  • Desfasurarea activitatilor de montaj si intretinere a echipamentelor comercializate la locatiile clientilor;
  • Asigurarea serviciilor de mentenanta a echipamentelor comercializate de catre companie;
  • Capacitatea de a interveni la solicitarea clientilor, in locatiile acestora, in vederea remedierii defectelor aparute la echipamente;
  • Completarea cu responsabilitate, atentie si corectitudine a proceselor verbale de interventie;
  • Fotografierea si incarcarea in CRM a pozelor echipamentului si a pieselor de schimb, inainte si dupa interventie;
  • Oferirea de informatii necesare clientilor, cu privire la defectele constatate si modul de remediere a acestora, dupa caz;
  • Oferirea de feedback, cu privire la diverse situatii care pot aparea, legate de echipamente si de interactiunea cu clientii;
  • Abordarea unei atitudini profesioniste in relatia cu clientul, integritate si confidentialitate.

Cerinte:

  • Experienta intr-o pozitie similara de minimum 3 ani;
  • Curs frigotehnist, electrician, electromecanic – reprezinta un avantaj
  • Permis de conducere categ. B;
  • Disponibilitate la program flexibil;
  • Orientare catre client;
  • Atitudine proactiva si diplomatie in relatia cu clientul;
  • Spirit de initiativa;
  • Seriozitate si corectitudine;
  • Disponibilitate la deplasare in interes de serviciu;
  • De preferat, experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani.
 
Tehnician service frigotehnist si echipamente horeca - Timisoara

Responsabilitati:

  • Service si punere in functiune a echipamentelor comercializate in locatiilor clientilor;
  • Desfasurarea activitatilor de montaj si intretinere a echipamentelor comercializate la locatiile clientilor;
  • Asigurarea serviciilor de mentenanta a echipamentelor comercializate de catre companie;
  • Capacitatea de a interveni la solicitarea clientilor, in locatiile acestora, in vederea remedierii defectelor aparute la echipamente;
  • Completarea cu responsabilitate, atentie si corectitudine a proceselor verbale de interventie;
  • Fotografierea si incarcarea in CRM a pozelor echipamentului si a pieselor de schimb, inainte si dupa interventie;
  • Oferirea de informatii necesare clientilor, cu privire la defectele constatate si modul de remediere a acestora, dupa caz;
  • Oferirea de feedback, cu privire la diverse situatii care pot aparea, legate de echipamente si de interactiunea cu clientii;
  • Abordarea unei atitudini profesioniste in relatia cu clientul, integritate si confidentialitate.

Cerinte:

  • Experienta intr-o pozitie similara de minimum 3 ani;
  • Curs frigotehnist, electrician, electromecanic – reprezinta un avantaj
  • Permis de conducere categ. B;
  • Disponibilitate la program flexibil;
  • Orientare catre client;
  • Atitudine proactiva si diplomatie in relatia cu clientul;
  • Spirit de initiativa;
  • Seriozitate si corectitudine;
  • Disponibilitate la deplasare in interes de serviciu.
  • De preferat, experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani.
 
Tehnician service frigotehnist si echipamente horeca - Oradea

Responsabilitati:

  • Service si punere in functiune a echipamentelor comercializate in locatiilor clientilor;
  • Desfasurarea activitatilor de montaj si intretinere a echipamentelor comercializate la locatiile clientilor;
  • Asigurarea serviciilor de mentenanta a echipamentelor comercializate de catre companie;
  • Capacitatea de a interveni la solicitarea clientilor, in locatiile acestora, in vederea remedierii defectelor aparute la echipamente;
  • Completarea cu responsabilitate, atentie si corectitudine a proceselor verbale de interventie;
  • Fotografierea si incarcarea in CRM a pozelor echipamentului si a pieselor de schimb, inainte si dupa interventie;
  • Oferirea de informatii necesare clientilor, cu privire la defectele constatate si modul de remediere a acestora, dupa caz;
  • Oferirea de feedback, cu privire la diverse situatii care pot aparea, legate de echipamente si de interactiunea cu clientii;
  • Abordarea unei atitudini profesioniste in relatia cu clientul, integritate si confidentialitate.

Cerinte:

  • Experienta intr-o pozitie similara de minimum 3 ani;
  • Curs frigotehnist, electrician, electromecanic – reprezinta un avantaj
  • Permis de conducere categ. B;
  • Disponibilitate la program flexibil;
  • Orientare catre client;
  • Atitudine proactiva si diplomatie in relatia cu clientul;
  • Spirit de initiativa;
  • Seriozitate si corectitudine;
  • Disponibilitate la deplasare in interes de serviciu.
  • De preferat, experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani.
 
Tehnician service frigotehnist si echipamente horeca - Constanta

Responsabilitati:

  • Service si punere in functiune a echipamentelor comercializate in locatiilor clientilor;
  • Desfasurarea activitatilor de montaj si intretinere a echipamentelor comercializate la locatiile clientilor;
  • Asigurarea serviciilor de mentenanta a echipamentelor comercializate de catre companie;
  • Capacitatea de a interveni la solicitarea clientilor, in locatiile acestora, in vederea remedierii defectelor aparute la echipamente;
  • Completarea cu responsabilitate, atentie si corectitudine a proceselor verbale de interventie;
  • Fotografierea si incarcarea in CRM a pozelor echipamentului si a pieselor de schimb, inainte si dupa interventie;
  • Oferirea de informatii necesare clientilor, cu privire la defectele constatate si modul de remediere a acestora, dupa caz;
  • Oferirea de feedback, cu privire la diverse situatii care pot aparea, legate de echipamente si de interactiunea cu clientii;
  • Abordarea unei atitudini profesioniste in relatia cu clientul, integritate si confidentialitate.

Cerinte:

  • Experienta intr-o pozitie similara de minimum 3 ani;
  • Curs frigotehnist, electrician, electromecanic – reprezinta un avantaj
  • Permis de conducere categ. B;
  • Disponibilitate la program flexibil;
  • Orientare catre client;
  • Atitudine proactiva si diplomatie in relatia cu clientul;
  • Spirit de initiativa;
  • Seriozitate si corectitudine;
  • Disponibilitate la deplasare in interes de serviciu.
  • De preferat, experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani.
 
Tehnician service frigotehnist si echipamente horeca - Brasov

Responsabilitati:

  • Service si punere in functiune a echipamentelor comercializate in locatiilor clientilor;
  • Desfasurarea activitatilor de montaj si intretinere a echipamentelor comercializate la locatiile clientilor;
  • Asigurarea serviciilor de mentenanta a echipamentelor comercializate de catre companie;
  • Capacitatea de a interveni la solicitarea clientilor, in locatiile acestora, in vederea remedierii defectelor aparute la echipamente;
  • Completarea cu responsabilitate, atentie si corectitudine a proceselor verbale de interventie;
  • Fotografierea si incarcarea in CRM a pozelor echipamentului si a pieselor de schimb, inainte si dupa interventie;
  • Oferirea de informatii necesare clientilor, cu privire la defectele constatate si modul de remediere a acestora, dupa caz;
  • Oferirea de feedback, cu privire la diverse situatii care pot aparea, legate de echipamente si de interactiunea cu clientii;
  • Abordarea unei atitudini profesioniste in relatia cu clientul, integritate si confidentialitate.

Cerinte:

  • Experienta intr-o pozitie similara de minimum 3 ani;
  • Curs frigotehnist, electrician, electromecanic – reprezinta un avantaj
  • Permis de conducere categ. B;
  • Disponibilitate la program flexibil;
  • Orientare catre client;
  • Atitudine proactiva si diplomatie in relatia cu clientul;
  • Spirit de initiativa;
  • Seriozitate si corectitudine;
  • Disponibilitate la deplasare in interes de serviciu.
  • De preferat, experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani.
 
Tehnician service frigotehnist si echipamente horeca - Cluj Napoca

Responsabilitati:

  • Service si punere in functiune a echipamentelor comercializate in locatiilor clientilor;
  • Desfasurarea activitatilor de montaj si intretinere a echipamentelor comercializate la locatiile clientilor;
  • Asigurarea serviciilor de mentenanta a echipamentelor comercializate de catre companie;
  • Capacitatea de a interveni la solicitarea clientilor, in locatiile acestora, in vederea remedierii defectelor aparute la echipamente;
  • Completarea cu responsabilitate, atentie si corectitudine a proceselor verbale de interventie;
  • Fotografierea si incarcarea in CRM a pozelor echipamentului si a pieselor de schimb, inainte si dupa interventie;
  • Oferirea de informatii necesare clientilor, cu privire la defectele constatate si modul de remediere a acestora, dupa caz;
  • Oferirea de feedback, cu privire la diverse situatii care pot aparea, legate de echipamente si de interactiunea cu clientii;
  • Abordarea unei atitudini profesioniste in relatia cu clientul, integritate si confidentialitate.

Cerinte:

  • Experienta intr-o pozitie similara de minimum 3 ani;
  • Curs frigotehnist, electrician, electromecanic – reprezinta un avantaj
  • Permis de conducere categ. B;
  • Disponibilitate la program flexibil;
  • Orientare catre client;
  • Atitudine proactiva si diplomatie in relatia cu clientul;
  • Spirit de initiativa;
  • Seriozitate si corectitudine;
  • Disponibilitate la deplasare in interes de serviciu.
  • De preferat, experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani.
 
Tehnician service frigotehnist si echipamente horeca - Pitesti

Responsabilitati:

  • Service si punere in functiune a echipamentelor comercializate in locatiilor clientilor;
  • Desfasurarea activitatilor de montaj si intretinere a echipamentelor comercializate la locatiile clientilor;
  • Asigurarea serviciilor de mentenanta a echipamentelor comercializate de catre companie;
  • Capacitatea de a interveni la solicitarea clientilor, in locatiile acestora, in vederea remedierii defectelor aparute la echipamente;
  • Completarea cu responsabilitate, atentie si corectitudine a proceselor verbale de interventie;
  • Fotografierea si incarcarea in CRM a pozelor echipamentului si a pieselor de schimb, inainte si dupa interventie;
  • Oferirea de informatii necesare clientilor, cu privire la defectele constatate si modul de remediere a acestora, dupa caz;
  • Oferirea de feedback, cu privire la diverse situatii care pot aparea, legate de echipamente si de interactiunea cu clientii;
  • Abordarea unei atitudini profesioniste in relatia cu clientul, integritate si confidentialitate.

Cerinte:

  • Experienta intr-o pozitie similara de minimum 3 ani;
  • Curs frigotehnist, electrician, electromecanic – reprezinta un avantaj
  • Permis de conducere categ. B;
  • Disponibilitate la program flexibil;
  • Orientare catre client;
  • Atitudine proactiva si diplomatie in relatia cu clientul;
  • Spirit de initiativa;
  • Seriozitate si corectitudine;
  • Disponibilitate la deplasare in interes de serviciu.
  • De preferat, experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani.
 
Tehnician service frigotehnist si echipamente horeca - Ploiesti

Responsabilitati:

  • Service si punere in functiune a echipamentelor comercializate in locatiilor clientilor;
  • Desfasurarea activitatilor de montaj si intretinere a echipamentelor comercializate la locatiile clientilor;
  • Asigurarea serviciilor de mentenanta a echipamentelor comercializate de catre companie;
  • Capacitatea de a interveni la solicitarea clientilor, in locatiile acestora, in vederea remedierii defectelor aparute la echipamente;
  • Completarea cu responsabilitate, atentie si corectitudine a proceselor verbale de interventie;
  • Fotografierea si incarcarea in CRM a pozelor echipamentului si a pieselor de schimb, inainte si dupa interventie;
  • Oferirea de informatii necesare clientilor, cu privire la defectele constatate si modul de remediere a acestora, dupa caz;
  • Oferirea de feedback, cu privire la diverse situatii care pot aparea, legate de echipamente si de interactiunea cu clientii;
  • Abordarea unei atitudini profesioniste in relatia cu clientul, integritate si confidentialitate.

Cerinte:

  • Experienta intr-o pozitie similara de minimum 3 ani;
  • Curs frigotehnist, electrician, electromecanic – reprezinta un avantaj
  • Permis de conducere categ. B;
  • Disponibilitate la program flexibil;
  • Orientare catre client;
  • Atitudine proactiva si diplomatie in relatia cu clientul;
  • Spirit de initiativa;
  • Seriozitate si corectitudine;
  • Disponibilitate la deplasare in interes de serviciu.
  • De preferat, experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani.
 
Tehnician service frigotehnist si echipamente horeca - Caras-Severin

Responsabilitati:

  • Service si punere in functiune a echipamentelor comercializate in locatiilor clientilor;
  • Desfasurarea activitatilor de montaj si intretinere a echipamentelor comercializate la locatiile clientilor;
  • Asigurarea serviciilor de mentenanta a echipamentelor comercializate de catre companie;
  • Capacitatea de a interveni la solicitarea clientilor, in locatiile acestora, in vederea remedierii defectelor aparute la echipamente;
  • Completarea cu responsabilitate, atentie si corectitudine a proceselor verbale de interventie;
  • Fotografierea si incarcarea in CRM a pozelor echipamentului si a pieselor de schimb, inainte si dupa interventie;
  • Oferirea de informatii necesare clientilor, cu privire la defectele constatate si modul de remediere a acestora, dupa caz;
  • Oferirea de feedback, cu privire la diverse situatii care pot aparea, legate de echipamente si de interactiunea cu clientii;
  • Abordarea unei atitudini profesioniste in relatia cu clientul, integritate si confidentialitate.

Cerinte:

  • Experienta intr-o pozitie similara de minimum 3 ani;
  • Curs frigotehnist, electrician, electromecanic – reprezinta un avantaj
  • Permis de conducere categ. B;
  • Disponibilitate la program flexibil;
  • Orientare catre client;
  • Atitudine proactiva si diplomatie in relatia cu clientul;
  • Spirit de initiativa;
  • Seriozitate si corectitudine;
  • Disponibilitate la deplasare in interes de serviciu.
  • De preferat, experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani.
 
Tehnician service frigotehnist si echipamente horeca - Hunedoara

Responsabilitati:

  • Service si punere in functiune a echipamentelor comercializate in locatiilor clientilor;
  • Desfasurarea activitatilor de montaj si intretinere a echipamentelor comercializate la locatiile clientilor;
  • Asigurarea serviciilor de mentenanta a echipamentelor comercializate de catre companie;
  • Capacitatea de a interveni la solicitarea clientilor, in locatiile acestora, in vederea remedierii defectelor aparute la echipamente;
  • Completarea cu responsabilitate, atentie si corectitudine a proceselor verbale de interventie;
  • Fotografierea si incarcarea in CRM a pozelor echipamentului si a pieselor de schimb, inainte si dupa interventie;
  • Oferirea de informatii necesare clientilor, cu privire la defectele constatate si modul de remediere a acestora, dupa caz;
  • Oferirea de feedback, cu privire la diverse situatii care pot aparea, legate de echipamente si de interactiunea cu clientii;
  • Abordarea unei atitudini profesioniste in relatia cu clientul, integritate si confidentialitate.

Cerinte:

  • Experienta intr-o pozitie similara de minimum 3 ani;
  • Curs frigotehnist, electrician, electromecanic – reprezinta un avantaj
  • Permis de conducere categ. B;
  • Disponibilitate la program flexibil;
  • Orientare catre client;
  • Atitudine proactiva si diplomatie in relatia cu clientul;
  • Spirit de initiativa;
  • Seriozitate si corectitudine;
  • Disponibilitate la deplasare in interes de serviciu.
  • De preferat, experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani.
 
Tehnician service frigotehnist si echipamente horeca - Dambovita

Responsabilitati:

  • Service si punere in functiune a echipamentelor comercializate in locatiilor clientilor;
  • Desfasurarea activitatilor de montaj si intretinere a echipamentelor comercializate la locatiile clientilor;
  • Asigurarea serviciilor de mentenanta a echipamentelor comercializate de catre companie;
  • Capacitatea de a interveni la solicitarea clientilor, in locatiile acestora, in vederea remedierii defectelor aparute la echipamente;
  • Completarea cu responsabilitate, atentie si corectitudine a proceselor verbale de interventie;
  • Fotografierea si incarcarea in CRM a pozelor echipamentului si a pieselor de schimb, inainte si dupa interventie;
  • Oferirea de informatii necesare clientilor, cu privire la defectele constatate si modul de remediere a acestora, dupa caz;
  • Oferirea de feedback, cu privire la diverse situatii care pot aparea, legate de echipamente si de interactiunea cu clientii;
  • Abordarea unei atitudini profesioniste in relatia cu clientul, integritate si confidentialitate.

Cerinte:

  • Experienta intr-o pozitie similara de minimum 3 ani;
  • Curs frigotehnist, electrician, electromecanic – reprezinta un avantaj
  • Permis de conducere categ. B;
  • Disponibilitate la program flexibil;
  • Orientare catre client;
  • Atitudine proactiva si diplomatie in relatia cu clientul;
  • Spirit de initiativa;
  • Seriozitate si corectitudine;
  • Disponibilitate la deplasare in interes de serviciu.
  • De preferat, experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani.
 
Tehnician service frigotehnist si echipamente horeca - Suceava / Botosani

Responsabilitati:

  • Service si punere in functiune a echipamentelor comercializate in locatiilor clientilor;
  • Desfasurarea activitatilor de montaj si intretinere a echipamentelor comercializate la locatiile clientilor;
  • Asigurarea serviciilor de mentenanta a echipamentelor comercializate de catre companie;
  • Capacitatea de a interveni la solicitarea clientilor, in locatiile acestora, in vederea remedierii defectelor aparute la echipamente;
  • Completarea cu responsabilitate, atentie si corectitudine a proceselor verbale de interventie;
  • Fotografierea si incarcarea in CRM a pozelor echipamentului si a pieselor de schimb, inainte si dupa interventie;
  • Oferirea de informatii necesare clientilor, cu privire la defectele constatate si modul de remediere a acestora, dupa caz;
  • Oferirea de feedback, cu privire la diverse situatii care pot aparea, legate de echipamente si de interactiunea cu clientii;
  • Abordarea unei atitudini profesioniste in relatia cu clientul, integritate si confidentialitate.

Cerinte:

  • Experienta intr-o pozitie similara de minimum 3 ani;
  • Curs frigotehnist, electrician, electromecanic – reprezinta un avantaj
  • Permis de conducere categ. B;
  • Disponibilitate la program flexibil;
  • Orientare catre client;
  • Atitudine proactiva si diplomatie in relatia cu clientul;
  • Spirit de initiativa;
  • Seriozitate si corectitudine;
  • Disponibilitate la deplasare in interes de serviciu.
  • De preferat, experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani.
 
Dispecer monitorizare - Bucuresti

Responsabilitati:

  • Ofera informatii clare si precise clientilor cu privire la serviciile oferite si acorda informatii si suport in vederea exploatarii echipamentelor din locatiile indicate de client;
  • Raspunde prompt si eficient la apelurile telefonice primite, precum si la solicitarile primite de la clientii care folosesc e-mail sau acces in aplicatiile specifice;
  • Transmite (prin deschiderea de tichete de sesizari) catre persoanele abilitate, disfunctionalitatile echipamentelor sesizate de catre clienti;
  • Opereaza in softul specific (e.g., CRM) si gestioneaza problemele aparute;
  • Mentine comunicarea cu tehnicienii service, monitorizeaza interventiile acestora, ii realoca pe noi interventii.

Cerinte:

  • Studii medii;
  • Experienta de lucru pe post similar reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte de operare PC (Microsoft Office - Excel);
  • Atitudine proactiva, orientare catre client;
  • Atentie distributiva, viteza de reactie si promptitudine;
  • Atentie la detalii;
  • Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
  • Seriozitate, responsabilitate;
  • Program de lucru in ture.
 

DEPARTAMENTUL COMERCIAL

 
Key Account Specialist (After-Sales) - Bucuresti
  • Urmareste derularea contractului in termenii negociati cu clientii alocati (volume, activitati, costuri, etc.);
  • Pregateste centralizatorul aferent facturilor emise pentru client;
  • Transmite pe canalele agreate facturile catre client impreuna cu anexele acestora;
  • Programeaza serviciile de mentenanta preventiva cu clientii si urmareste efectuarea acestora in termenii contractuali agreati;
  • Verifica, dupa caz, in platforma clientilor a finalizarii interventiei si se asigura ca sunt incarcate in platforma toate documentele justificative;
  • Verifica si valideaza tichetele introduse in CRM de catre echipa departamentului Service;
  • Promoveaza si vinde clientilor pachetele de servicii si produse ale companiei;
  • Gestioneaza comenzile clientilor din punct de vedere logistic, administrativ si financiar (e.g., probleme de calitate ale pieselor livrate, modificari de preturi, valideaza criteriile de retur, obtine aprobari necesare, emite autorizatii de retur);
  • Monitorizeaza derularea si actualizarea contractelor cu clientii avand o abordare proactiva in relatia cu acestia;
  • Asigura planificarea, organizarea si coordonarea solicitarilor primite de la clienti;
  • Asigura consolidarea unor relatii agreabile si stabile cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor solicitarilor acestora.

Cerinte:

  • Studii superioare absolvite;
  • Minim 1-2 ani de experienta in domeniu;
  • Experienta in lucrul direct cu clientii;
  • Capacitatea de a construi cu usurinta relatii cu clientii si colegii, de a construi relatii eficiente pe termen lung;
  • Persoana energica, organizata si orientata catre rezultate;
  • Abilitati de negociere, comunicare, prezentare;
  • Capacitatea de a lua decizii cu usurinta, de a-si asuma responsabilitatea deciziilor si a initia actiuni;
  • CunoÅŸtinÅ£e bune de operare Microsoft Office;
  • Limba engleza – nivel mediu;
Activitatea se desfasoara la sediul angajatorului.

 
Specialist Proiectare & Ofertare Tehnica - Bucuresti
  • Sustine activitatea departamentului Comercial prin activitatea de proiectare si ofertare tehnica (echipamente in industria HORECA si Retail) pentru pregatirea ofertelor conform solicitarii clientilor;
  • Analiza documentelor si a datelor de intrare (cererea de oferta, proiectul, caietele de sarcini, introducere date in mini CRM etc.);
  • Extragerea listelor de cantitati din planuri pentru intocmirea ofertelor;
  • Contribuie la crearea bazei de date cu preÈ›uri de produse/echipamente È™i servicii care sunt folosite în activitatea de estimare a costurilor;
  • Redactarea ofertelor tehnice si financiare si integrarea lor intr-o propunere comerciala.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate (studii tehnice reprezinta un avantaj);
  • CunoÈ™tinte avansate de ︎operare PC (MS Office);
  • Cunostinte programe de proiectare de tip CAD -nivel 2D si 3D;
  • Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu;
  • Abilitati de comunicare, planificare, organizare si prioritizare;
  • Capacitatea de analiza si sinteza;
  • Experienta de minim 1-2 ani in domeniu;
  • Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor;
  • Orientare catre rezultate.
Activitatea se desfasoara la sediul angajatorului.

 
Back Office Specialist - Bucuresti
  • Furnizeaza servicii de asistenta clientilor companiei, analizeaza cererile si asigura fluxul in vanzari: analizeaza stocuri, verifica preturi, pregateste livrarea echipamentelor, introduce datele in sistemele clientilor;
  • Ofera suport clientilor companiei: analizeaza stocuri, verifica preturi, pregateste livrarea, introduce datele in sistemele clientilor;
  • Efectueaza operatiuni de verificare a datelor baza de date existenta (verificare si actualizare stocuri);
  • Lansare comenzi de achizitii dupa verificarea comenzii clientilor vs. stocul actual si monitorizeaza livrarea comenzilor la timp;
  • Realizează operatiuni de introducere a datelor noi, operatiuni de procesare si validare necesare desfasurării activitatii;
  • Opereaza in softuri specifice (Winmentor, CRM, etc) si gestioneaza neconcordantele aparute;
  • Ofera suport si colaboreaza cu celelate departamente ale companiei ( ex: comercial, financiar si service);
  • Intocmeste si trimite anexe specifice pe baza ofertelor;
  • Gestioneaza portofolii de echipamente pentru clienti;
  • Implicare in procesul de facturare: intocmire comenzi livrare in Mentor ERP, centralizatoare in baza carora se vor intocmi facturi de catre departamentul Contabilitate;
  • Reconciliere documente de livrare intre platformele clientului si Fresco;
  • Reconciliere fise de partener, facturi aprobate/respinse de client;
  • Verificarea soldului neincasat;
  • Asigura mentinerea unui nivel ridicat al satisfactiei clientilor prin activitatile desfasurate.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate (de preferat);
  • Experienta de minim 3-5 ani pe o pozitie similara;
  • Orientarea spre clienti si rezultate;
  • Atitudine pozitiva;
  • Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu partenerii interni si externi;
  • Atentie la detalii, initiativa, tenacitate;
  • Abilitati excelente de organizare;
  • Cunostinte operare PC, Excel - nivel avansat.
Activitatea se desfasoara la sediul angajatorului.

 

daca esti interesat, trimite un CV la

recrutare@fresco.ro

sau completeaza formularul alaturat

 
To Top