TERMENI CONTRACTUALI
 Preturile afisate pe site nu contin TVA.Â
Vindem numai catre societati comerciale.Â
1. ELEMENTE DEFINITORII
Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de produse si servicii de catre SC FRESCO EXPERT SRL prin intermediul platformei comerciale online www.fresco.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.
Astfel, urmatorii termeni vor insemna:
Parti - Reprezinta partile contractului – Vanzatorul si Cumparatorul
Cumparator - persoana juridica, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.
Vanzator - SC Fresco Expert SRL
Produse si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile stipulate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze produsele si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste produse si Servicii si sa faca plata acestora.
Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator.
Specificatii - toate specificatiile, caracteristicile tehnice si/sau descrierile produselor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.
2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
Produsele prezente in Comanda facuta pe site-ul mentionat reprezinta o oferta din partea SC FRESCO EXPERT SRL insotita de Termeni si Conditii. Acceptarea ofertei de catre Cumparator se face prin acceptarea Termenilor si Conditiilor si trimiterea acesteia catre Vanzator.
Prin trimiterea unei comenzi electronice pe site-ul www.fresco.ro. Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare prin e-mail, prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile. Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
a.Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
b.Termeni contractuali
c.Termenii si conditiile platformei fresco.ro
d.Precizarile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Alegerea si contractarea produselor de catre cumparator au la baza exclusiv specificatiile produselor din formularul de comanda online.
Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator.
In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii.
3. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI
a. Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete, insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;
b. Podusele prezentate pe siteul www.fresco.ro nu reprezinta o oferta, ci doar prezentarea in format electronic a unui catalog ce nu implica angajamente din partea Fresco Expert SRL.
c. Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita disponibilitatii date de producator.
d. Imaginile produselor prezentate pe Site si in Comanda sunt cu titlu informativ si nu reprezinta obligatie contractuala. Imaginile care sunt folosite in prezentarea produselor pe platforma www.fresco.ro si in Comanda sunt fotografii folosite cu titlu de exemplu si nu reprezinta fidel fiecare produs, putand ilustra accesorii, optiuni, nuante de culoare care nu sunt incluse in pretul standard, decisive fiind caracteristicile tehnice prezentate.
e. Livrarea, instalarea, garantia si returnarea produselor se asigura numai pe teritoriul Romaniei conform Termenilor generali si contractuali.
4. PRETUL PRODUSELOR. MODALITATI DE PLATA
a. Pretul, modalitatea de plata sunt specificate in Comanda.
b. Pretul este exprimat in Ron si nu include TVA.
c. Pretul produselor si serviciilor este cel din momentul emiterii comenzii, in limita stocului disponibil si/sau al perioadei promotionale. Pretul produselor sau serviciilor dintr-o comanda emisa nu se poate modifica la un moment ulterior emiterii acesteia decat cu acordul partilor. Pretul produselor si/sau serviciilor dintr-un contract onorat nu se poate modifica.
d. Pentru evitarea oricarui dubiu, preturile nu includ produse, accesorii si lucrari neprevazute in Comanda precum: confectii metalice, diverse lucrari cu specific de constructii ocazionate de amplasarea produselor (postamente de beton, canale de pardoseala, captarea apei provenite din decongelare), instalatia electrica de impamantare, inchideri pentru spatiul rezervat compresoarelor, condensatoarelor si tablourilor electrice, instalatii de ventilatie ale agregatelor si centralelor frigorifice, tubulaturi pentru hote etc.
e. Plata produselor comandate de pe site-ul www.fresco.ro conform acestor "Termeni contractuali" se efectueaza in avans. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru produsele si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
5. LIVRAREA SI RECEPTIA COMENZILOR
a. Produsele comandate se pot ridica din showroom-ul Fresco Expert (Strada Oxigenului 1H, Hala 4, Cernica, Judet Ilfov) sau se livreaza in toata tara in termenul de livrare si la adresa de livrare specificate la efectuarea comenzii. Termenul de livrare este specificat in zile calendaristice.
Termenul de livrare se calculeaza de la data efectuarii platii in cazul comenzilor platite online cu cardul. In cazul comenzilor platite prin OP, termenul de livrare se calculeaza de la momentul incasarii platii. Livrarea va fi efectuata numai dupa indeplinirea integrala a obligatilor de plata. In cazul in care in comanda sunt produse cu termene de livrare diferite, acestea se vor livra in termenul de livrare specificat asfel incat sa se faca livrarea tuturor produselor in acelasi timp. In cazul in care Cumparatorul doreste ca livrarea sa se faca independent la fiecare termen de livrare specificat pentru fiecare produs in parte, atunci acest fapt trebuie mentionat in Comanda si poate determina costuri suplimentare de transport.
b. Produsele aflate in stoc intern pot fi livrate in termen de 48-72 de ore dupa indeplinirea conditiilor de mai sus. Produsele ce se afla pe stoc furnizor (stoc extern) pot avea ca durata de livrare de pana la 30-35 de zile calendaristice.
c. Livrarea produselor comandate de la depozitele Vanzatorului la adresa de livrare este gratuita in perioada promotionala. In perioadele fara promotii, taxa de livrare va fi evidentiata separat.
In cazul comenzilor peste 5.000 RON (fara TVA) – si numai pentru produsele voluminoase enumerate mai jos ce necesita conditii de transport si ambalare speciale, se aplica urmatoarele tarife de ambalare speciala pentru transport:
- Hote cu Lunigimea de minim 2 m: 200 RON (fara TVA),
- Hote cu lungimea cuprinsa intre 2-2,5 m inclusive: 250 RON (fara TVA),
- Hote cu lungimea cuprinsa intre 2,5-3 m inclusive: 350 RON (fara TVA),
- Hote cu lungimea mai mare de 3 m: 450 RON (fara TVA);
- Vitrine frigorifice orizontale/verticale si Module self-service: 120 RON (fara TVA);
- Rafturi metalice pentru magazine: 75 RON (fara TVA);
- Dulapuri frigorifice vertical: 200 RON (fara TVA).
d. Livrarea produselor la destinatie se va face la nivelul parter, intrarea in cladire sau la rampa. Livrarea nu include manevrarea pe scari, cu liftul sau la etaje superioare ale cladirii, acestea fiind in responsabilitatea clientului. Totodata, clientul este raspunzator ca produsele comandate sa incapa prin caile de acces, Fresco Expert nu isi asuma nicio responsabilitate in eventualitatea in care dimensiunea cailor de acces este insuficienta pentru introducerea produselor in spatiul destinat. Orice costuri ca urmare a unei livrari esuate vor fi suportate de catre client.
e. Livrarea nu include despachetarea, pozitionarea sau asamblarea produselor. Cumparatorul se obliga ca la momentul livrarii sa asigure mijloacele mecanice si forta de munca necesare descarcarii si manipularii produselor in momentul livrarii si receptiei. Ambalajele rezultate din despachetare raman in sarcina clientului.
f. Cumparatorul se obliga sa efectueze receptia produselor comandate. Astfel, Cumparatorul va desemna in Comanda o persoana care sa receptioneze in numele acestuia Produsele si Serviciile livrate la Adresa de Livrare. La momentul efectuarii livrarii, persoana desemnata in aceste sens de catre Cumparator va face receptia calitativa si cantitativa a Produselor, semnand in numele Cumparatorului avizul de expeditie sau factura fiscala ale produselor si Procesul Verbal de Receptie. In cazul in care Produsele sunt aduse de catre Vanzator la data si Adresa de Livrare stabilite in Comanda, iar Cumparatorul refuza receptia sau semnarea documentelor sau la Adresa de Livrare nu este persoana desemnata de Cumparator care sa receptioneze Produsele, Vanzatorul va returna Produsele la depozitul sau; O noua livrare se va efectua integral pe costurile Cumparatorului, iar depozitarea in acest interval se va efectua gratuit in limita a maximum 3 zile de la data livrarii initiale. In cazul in care perioada de depozitare depaseste cele 3 zile acordate de Vanzator, Cumparatorul va datora, incepand cu a 4-a zi de depozitare, cheltuieli de depozitare in cuantum de 0,5% pe zi depozitare, calculate la valoarea Produselor depozitate. Daca perioada de depozitare depaseste 20 de zile de la data livrarii, Vanzatorul are dreptul sa considere contractul ca fiind desfiintat de plin drept, fara interventia instantei si fara nici o alta formalitate prealabila, avand dreptul sa retina Produsele si sa retina totodata ca penalitate pretul platit pana la acel moment de catre Cumparator, care nu mai poate solicita restituirea.
g. In cazul in care, Cumparatorul propune amanarea efectuarii livrarii, anterior efectuarii acesteia, la o data ulterioara determinata / determinabila / nedeterminata, Vanzatorul poate accepta aceasta amanare, caz in care, pentru primele 7 zile de amanare, Vanzatorul va depozita in mod gratuit Produsele in depozitele sale, iar incepand cu a 8-a zi, Cumparatorul va datora Vanzatorul contravaloarea cheltuielilor de depozitare, contravaloare evaluata conventional si anticipat de catre parti la suma de 0,5% din valoarea Contractului/zi de depozitare. Contravaloarea acestor cheltuieli de depozitare trebuie achitata de Cumparator anterior momentului livrarii, urmand ca livrarea sa se faca numai pe baza dovezii achitarii cheltuielilor facuta de catre Cumparator. Daca data livrarii este amanata la intiativa Cumparatorului cu mai mult de 20 de zile calendaristice fata de data livrarii, atunci Vanzatorul are, pe langa dreptul de a-i fi platite cheltuielile de depozitare, si sa considere contractul ca fiind desfiintat de plin drept, fara interventia instantei si fara nici o alta formalitate prealabila, avand dreptul sa retina Produsele si sa retina totodata ca penalitate pretul platit pana la acel moment de catre Cumparator.
h. Vanzatorul are totodata dreptul de a efectua livrarea tuturor sau unei parti din Produse inainte de termenele de livrare stipulate in Comanda, fara a prejudicia prevederile de mai sus, care raman aplicabile.
i. In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare.
j. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile. Lipsa unei notificari in termen de 48 de ore de la livrare privind Produsele si Serviciile certifica conformitatea acestora cu comanda facuta. Vanzatorul garanteaza cu privire la viciile ascunse ale Produselor, daca aceste vicii sunt comunicate in maxim cincisprezece zile de la data livrarii Produselor
6. INSTALAREA
a. Vanzatorul va efectua gratuit instalarea produselor numai pentru comenzile ce includ automat optiunea Base Care din cadrul produselor ce necesita instalare (exceptie de la instalare de catre specialistii Fresco Expert fac echipamentele de tip plug-in). Instalarea Produselor se face de catre reprezentantii Cumparatorului la Adresa de livrare mentionata in Comanda. Anterior instalarii la Adresa de Instalare, Cumparatorul are obligatia sa pregateasca locul propriu-zis al instalarii astfel incat acesta sa permita punerea in functiune a Produselor.
Astfel, Cumparatorul are urmatoarele obligatii:
- sa asigure alimentarea cu energie electrica (la tensiunea si puterea necesare produsului conform cartii sale tehnice) pana la tabloul electric al produsului, in cazul in care acesta functioneaza prin alimentare cu energie electrica;
- sa asigure alimentarea cu gaz (la presiunea necesara produsului conform cartii sale tehnice) pana la produs, in cazul in care acesta functioneaza prin alimentare cu gaz;
- sa asigure alimentarea cu apa (la debitul necesar conform cartii sale tehnice) pana la produs, precum si a retelei de scurgere a acestuia, in cazul in care produsul functioneaza prin alimentarea cu apa;
- in cazul in care produsul este reprezentat de centrale frigorifice; incaperea sau incinta in care va fi instalata centrala respectiva trebuie sa fie izolata si dotata cu inchidere;
- produsele vor fi instalate la Adresa specificata in Comanda, numai dupa ce conditiile prevazute la lit.a de mai sus sunt indeplinite de catre Cumparator
b. Materiale de montaj pentru instalatii frigorifice, hote si altele pentru care montajul nu a fost inclus in pret se achita pe baza devizului intocmit dupa montaj si facturii aferente; plata facturii pentru montaj se va face in termen de 3 zile de la data primirii facturii.
Daca Adresa de instalare este diferita fata de Adresa de livare atunci cheltuielile legate de transportul produselor de la Adresa de Livrare la Adresa de Instalare sunt in sarcina Cumparatorului.
7. GARANTIA
a. Produsele achizitionate de la Fresco Expert beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare, directivelor europene si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie standard este de 12 luni de la data livrarii, pentru piesele de shimb.
b. Garantia include manopera de reparare si piesele de schimb necesare inlocuirii doar in cazul echipamentelor de se dovedesc a avea defect de material sau de fabricatie. Astfel, Vanzatorul se obliga sa efectueze gratuit la dresa de livrare sau la sediul propriu reparatiile la Produse, atunci cand este in mod real necesar, lucrarile de service fiind in sarcina sa conform certificatului de garantie aferent Produselor. Garanția nu se extinde asupra materialelor consumabile si a celor ce fac obiectul uzurii normale.
c. Certificatele de garantie contin toate prevederile legate de modul de asigurare a garantiei, cat si informatiile necesare pentru contactarea departamentului de service. Prin exceptie, in cazul in care greutatea produsului nu depaseste 25 kg, reparatiile se vor efectua numai la sediul VANZATORULUI. Toate costurile legate de dezinstalare, transport, incarcare-descarcare, reinstalare vor fi suportate de catre CUMPARATOR.
d. Notificarea oricarei defectiuni pentru care se solicita interventia VANZATORULUI se face de catre CUMPARATOR in scris, in termen de 24 de ore de la aparitia defectiunii, la nr. de telefon 0727.722.201 sau pe adresa de e-mail: service@fresco.ro
e. Interventia in garantie se va face in maximum 3 zile lucratoare de la data receptionarii notificarii transmise conform Termenilor comenzii.
f. Pentru orice solicitare de reparatii facuta in perioada de garantie de Cumparator care se dovedeste abuziva sau neintemeiata, Cumparatorul va plati Vanzatorului toate costurile antrenate de celelalte solicitari neintemeiate de reparatii, pe baza facturii transmise in acest sens de catre Vanzator.
g. Cumparatorul va pierde garantia in cazul in care nu face plata pretului si a celorlalte costuri contractuale la termenele si in conditiile Comenzi sau nu a efectuat instalarea Produselor conform cu personal autorizat.
Tipurile de garantie de care puteti beneficia prin achizitionarea echipementelor de pe site-ul fresco.ro sunt:
Base Care (INCLUS IN PRET) – Montaj & 12 luni piese de schimb si manopera (montajul nu se aplica pentru echipamentele de tip plug-in/consumabilele nu sunt acoperite de garantie)
Performance Care – Base Care+1 revizie anuala in ultimele doua luni din perioada de garantie+training utilizare+SLA 72 ore
Premium Care – Performance Care+extinderea perioadei la 24 luni la piese de schimb si manopera+SLA 48 ore
Costurile garantiilor Performance Care si Premium Care sunt evidentiate in dreptul fiecarui echipament integrat in platforma online www.fresco.ro si variaza in functie de specificatiile echipamentelor.
8. RETURNAREA PRODUSELOR
Returnarea produselor se poate face in urmatoarele situatii:
a. Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca s-a livrat alt produs decat cel comandat, Cumparatorul trebuie sa semnaleze acest lucru in temen de maximum 48 de ore de la livrare pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de catre Vanzator.
b. Produs comandat ce nu are caracteristicile tehnice specificate in formularul de comanda online
Daca produsul comandat se dovedeste a nu avea caracteristicile tehnice din oferta Fresco Expert, Cumparatorul poate solicita in termen de 48 de ore de la livrare returnarea acestuia pentru inlocuirea cu un produs de valoare similara. Daca Vanzatorul agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre Vanzator.
c. Produse nefunctionale in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari
Daca produsul primit este nefunctional in primele 48 de ore de la livrare, Cumparatorul va reclama acest lucru si va putea solicita returnarea produsului numai in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
In toate situatiile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale, in caz contrar returul nu este acceptat. Deteriorarea produselor de catre Cumparator conduce la refuzarea returului.
Orice alta situatie pentru care se doreste returnarea produselor trebuie agreata intai cu Vanzatorul care este indreptatit la o taxa de 25% din valoarea comenzii si integral costul transportului aferent livrarii si returului si pe care le va retine din sumele incasate.
9. RASPUNDEREA CONTRACTUALA
a. Pentru nerespectarea obligatiilor de plata la termenele convenite, CUMPARATORUL datoreaza VANZATORULUI penalitati de intarziere de 0,1% din valoarea contractului, calculate pe zi calendaristica de intarziere. Valoarea penalitatilor poate depasi valoarea debitului principal.
b. In cazul in care CUMPARATORUL intarzie in executarea obligatiei de plata mai mult de 30 de zile de la scadenta acesteia, VANZATORUL are dreptul sa considere Contractul ca fiind desfiintat de plin drept, fara trecere de termen, fara punere in intarziere, fara interventia instantei si fara nici o alta formalitate prealabila (pact comisoriu de gradul IV).
VANZATORUL va notifica in scris CUMPARATORUL despre rezolutiunea/ rezilierea Contractului, rezolutiunea/ rezilierea producand efecte de la data emiterii notificarii.
Rezolutiunea/ rezilierea Contractului nu afecteaza curgerea penalitatilor, Cumparatorul ramanand obligat la plata acestora si dupa rezolutiunea/ rezilierea Contractului.
In situatia in care Cumparatorul nu isi respecta obligatia de plata asa cum s-a convenit prin contract, atunci Vanzatorul va notifica in scris CUMPARATORUL despre retinerea sumele incasate de la Cumparator pana in acel moment, cu titlu de despagubiri.
c. In cazul in care VANZATORUL nu-si indeplineste, din culpa sa exclusiva, la scadenta si nici intr-un termen de maxim 30 de zile dupa scadenta obligatia de livrare a Produselor, CUMPARATORUL are dreptul sa rezolutioneze contractul. In acest caz, VANZATORUL va restitui toate sumele primite pana la acel moment de la CUMPARATOR in contul pretului.
d. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru orice daune care rezulta din utilizarea Produselor si Serviciilor dupa livrare.
10.TRANSFERUL RISCURILOR SI A PROPRIETATII
Transferul riscurilor cu privire la produse se transfera de la Vanzator la Cumparator la momentul semnarii Avizului de Expeditie sau AWB-ului prezentat de curier. Transferul dreptului de proprietate asupra produselor si Serviciilor de la Vanazator la Cumparator are loc la momentul platii integrale a pretului.
11. FORTA MAJORA
a. Forta Majora este orice imprejurare independenta de vointa partilor, imprevizibila si insurmontabila, intervenita dupa data incheierii prezentului Contract si care impiedica executarea acestuia. Sunt considerate cazuri de Forta Majora, in sensul acestui articol, imprejurari care includ, dar nu se limiteaza la: razboi, revolutie, cutremur, incediu, mari indundatii, aparitia unor dispozitii legale care impiedica executarea Contractului etc.
b. Nici una dintre Parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor asumate prin prezentul Contract, daca neexecutarea este generata de un caz de Forta Majora, astfel cum aceasta a fost definita la Articolul de mai sus.
c. Partea care invoca Forta Majora trebuie sa anunte cealalta Parte in termen de 5 zile calendaristice de la data aparitiei respectivului caz de Forta Majora si sa-i comunice actele doveditoare in cel mult 60 zile calendaristice de la aceeasi data. Prin acte doveditoare se intelege un certificat emis de Camera de Comert si Industrie locala prin care se atesta existenta cazului de Forta Majora.
d. Partea care invoca Forta Majora trebuie sa-i comunice de indata celeilalte parti data incetarii cazului de Forta Majora.
e. In cazul in care Forta Majora si/sau efectele acesteia obliga la suspendarea executarii prezentului Contract pe o perioada mai mare de 60 zile caledaristice, de la data aparitiei cazului de Forta Majora, partile vor stabili de comun acord daca mentin in vigoare prezentul Contract sau daca acesta inceteaza.
12. CLAUZE FINALE
a. Comunicarea cu Fresco Expert SRL se poate face prin interactiunea cu platforma online www.fresco.ro si prin comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea "contact". Toate instiintarile, solicitarile si comunicarile vor fi facute in scris, in limba romana, si transmise prin email, posta, curier, fax la Sediul legal.
b. Prezentul contract este incheiat in acord cu Legea Romana si este guvernat de Legea Romana.
c. Orice litigiu sau disputa izvorate din interpretarea sau executarea prezentului contract vor fi solutionate pe cale amiabila. In cazul in care litigiul sau disputa izvorate intre Parti nu pot fi solutionate pe cale amiabila, acesta vor fi inaintate spre solutionare instantelor judecatoresti competente de la sediul Vanzatorului
d. Termenii aplicabili Comenzii pot fi modificati numai prin acordul ambelor Parti materializat intr-un Act aditional incheiat in forma scrisa si semnat de reprezentantii autorizati ai ambelor parti.
e. Cesionarea de catre Client a drepturilor si obligatiilor conform Termenilor ce guverneaza Comanda este posibila numai cu acordul prealabil scris al Vanzatorului si cu incheierea actului aditional corespunzator.
Â