RETURNARE 

Returnarea produselor se poate face in urmatoarele situatii: 

a. Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca s-a livrat alt produs decat cel comandat, Cumparatorul trebuie sa semnaleze acest lucru in temen de maximum 48 de ore de la livrare pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de catre Vanzator.

 b. Produs comandat ce nu are caracteristicile tehnice specificate in formularul de comanda online

Daca produsul comandat se dovedeste a nu avea caracteristicile tehnice din oferta Fresco Expert, Cumparatorul poate solicita in termen de 48 de ore de la livrare returnarea acestuia pentru inlocuirea cu un produs de valoare similara. Daca Vanzatorul agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre Vanzator.

 c. Produse nefunctionale in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 48 de ore de la livrare, Cumparatorul va reclama acest lucru si va putea solicita returnarea produsului numai in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.

In toate situatiile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale, in caz contrar returul nu este acceptat. Deteriorarea produselor de catre Cumparator conduce la refuzarea returului.

 Orice alta situatie pentru care se doreste returnarea produselor trebuie agreata intai cu Vanzatorul care este indreptatit la o taxa de 25% din valoarea comenzii si integral costul transportului aferent livrarii si returului si pe care le va retine din sumele incasate.

 

To Top