GARANTIA

a. Produsele achizitionate de la Fresco Expert beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare, directivelor europene si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie standard este de 12 luni de la data livrarii, pentru piesele de shimb.

b. Garantia include manopera de reparare si piesele de schimb necesare inlocuirii doar in cazul echipamentelor de se dovedesc a avea defect de material sau de fabricatie. Astfel, Vanzatorul se obliga sa efectueze gratuit la dresa de livrare sau la sediul propriu reparatiile la Produse, atunci cand este in mod real necesar, lucrarile de service fiind in sarcina sa conform certificatului de garantie aferent Produselor. Garanția nu se extinde asupra materialelor consumabile si a celor ce fac obiectul uzurii normale.

c. Certificatele de garantie contin toate prevederile legate de modul de asigurare a garantiei, cat si informatiile necesare pentru contactarea departamentului de service. Prin exceptie, in cazul in care greutatea produsului nu depaseste 25 kg, reparatiile se vor efectua numai la sediul VANZATORULUI. Toate costurile legate de dezinstalare, transport, incarcare-descarcare, reinstalare vor fi suportate de catre CUMPARATOR.

d. Notificarea oricarei defectiuni pentru care se solicita interventia VANZATORULUI se face de catre CUMPARATOR in scris, in termen de 24 de ore de la aparitia defectiunii, la nr. de telefon 0727.722.201 sau pe adresa de e-mail: service@fresco.ro

e. Interventia in garantie se va face in maximum 2 zile lucratoare de la data receptionarii notificarii transmise conform Termenilor comenzii.

f. Pentru orice solicitare de reparatii facuta in perioada de garantie de Cumparator care se dovedeste abuziva sau neintemeiata, Cumparatorul va plati Vanzatorului toate costurile antrenate de celelalte solicitari neintemeiate de reparatii, pe baza facturii transmise in acest sens de catre Vanzator.

g. Cumparatorul va pierde garantia in cazul in care nu face plata pretului si a celorlalte costuri contractuale la termenele si in conditiile Comenzi sau nu a efectuat instalarea Produselor conform cu personal autorizat.

 Tipurile de garantie de care puteti beneficia prin achizitionarea echipementelor de pe site-ul fresco.ro sunt:

 Base Care (INCLUS IN PRET) – Montaj & 12 luni piese de schimb si manopera (montajul nu se aplica pentru echipamentele de tip plug-in/consumabilele nu sunt acoperite de garantie)

Performance Care – Base Care+1 revizie anuala in ultimele doua luni din perioada de garantie+training utilizare+SLA 72 ore

Premium Care – Performance Care+extinderea perioadei la 24 luni la piese de schimb si manopera+SLA 48 ore 

Costurile garantiilor Performance Care si Premium Care sunt evidentiate in dreptul fiecarui echipament integrat in platforma online fresco.ro si variaza in functie de specificatiile echipamentelor.

 

 

To Top