0%
Achizitia echipamentelor de restaurant online vs. in showroom

Exista numeroase modalitati de a cumpara aproape totul in aceste zile, iar echipamentele profesionale pentru serviciile alimentare nu sunt diferite. In timp ce cumparaturile online ofera un mijloc rapid si facil de achizitiona cele necesare, achizitiile din magazin sau showroom permit clientilor sa se familiarizeze cu aceste produse, inainte de a se decide. Atat cumparaturile in persoana, cat si cele online dedicate  restaurantelor au avantajele lor si ofera mijloace unice de aprovizionare cu echipamente si accesorii profesionale.

Inainte de a achizitiona unul sau mai multe echipamente profesionale, recomandam sa discutati cerintele dumneavoastra cu un consultant specializat de vanzari pe solutiile si ultimele tehnologii, destinate locatiilor de tip Horeca.

Avantajele cumpararii directe, din magazin sau showroom

Vedeti echipamentele de aproape
Un beneficiu semnificativ al achizitionarii de echipamente pentru restaurante din magazin este posibilitatea unei experiente practice, pe care cumparatorii o pot avea,inainte de a decide ce functioneaza cel mai bine pentru ei. Cumparatorii pot familiariza direct cu echipamentele și pot avea totodata o idee despre modul in care anumite echipamente vor functiona in spatiul lor. Vizualizarea echipamentului in persoană poate facilita o decizie finala pe caracteristicile care se potrivesc cel mai bine propriilor operatiuni din Horeca a cumparatorului. In plus, in showroom si in functie de disponibuilitate, aveti posibilitatea de a testa echipamentele, in conditii reale de operare.   

Va puteti consulta personal cu un reprezentant
Un alt avantaj al achizitionarii de echipamente din magazin pentru Horeca este consultarea cu un reprezentant de vanzari al dealerului inainte de a efectua achizitia finala. Reprezentantii de vanzari pot oferi o expertiza utila in timpul procesului de achizitie. De exemplu, un reprezentant calificat poate ajuta cumparatorii sa identifice echipamente care se potrivesc meniului si propriei bucatarii. Unii dealeri au chiar profesionisti certificati in domeniul serviciilor alimentare, instruiti ca reprezentanți de vanzari, pentru a oferi consultanta  pentru diferite amenajari de bucatarie, cu caracteristici specifice.

Gratificatie  imediata
Un beneficiu suplimentar al cumparaturilor de echipamente din magazin este satisfactia imediata de a avea echipamentul selectat din stoc, in propria locatie, in aceasi zi. Atunci cand un echipament este in stoc, cumpărătorii il pot achizitiona imediat, in loc sa astepte zile sau saptamani, pentru livrare.

Serviciile de instalare si punere in functiune
Serviciul de instalare este un plus atunci când vine vorba desp echipamentele profesionale,e necesita racorduri complexe si setari de start. Cei mai multi dintre dealeri oferă optiuni de instalare sau pot dirija clientii catre un agent de service autorizat local de incredere, pentru a programa instalările. Astfel se recomanda alegerea unui furnizor care detine o echipa tehnica proprie in propria infrastructura, cu acoperire nationala, pentru derularea lucrarilor de instalare si punere in functiune, in conformitate cu recomandarile producatorilor, ceea ce asigura integritatea garantiei echipamentelor.

In plus, acesti furnizori va pot ajuta cu detalii legate de cerintele si reglementarile locale pentru racordurile la utilitati, modurile de operare sau  fluxurile corecte de operare din bucatarie. Dupa instalare si punere in functiune, unii dintre furnizori pot oferi la cerere, de asemenea, demonstrații si training pentru familiarizarea personalului din bucatarie al cumparatorului cu utilizarea echipamentelor achizitionate.

Avantajele achizitionarii online de echipamente

Economie de timp
Odata cu cresterea in popularitate a cumparaturilor online, o parte dintre operatorii de servicii alimentare incep acum sa caute echipamente de bucătărie si in mediul online. Achizitia online ofera cumparatorilor mai multa flexibilitate, prin comparatie cu optiunile traditionale, din magazin. Atunci cand opteaza pentru o achizitie online, aceasta poate fi efectuata oriunde si oricand este convenabil pentru ei, ceea ce este relvant in special pentru operatorii mici. Pentru operatiunile mici de servicii alimentare, achizitiile online permit proprietarilor sa isi gestioneze afacerile, in loc sa consume timp pentru a vizita personal unul sau mai multe showrooms.

Oportunitatea de familiarizare cu multiple optiuni
Pentru investitorii care poate sunt la primul proiect in Horeca, un beneficiu suplimentar al achizitionarii online de echipamente este si oportunitatea de a va auto-educa, in timpul si in ritmul propriu. Datorita videoclipurilor, articolelor de blog si filtrelor de selectare a produselor, nu a fost niciodata mai usor ca in prezent sa afle ce tip de echipament este potrivit pentru propria afacere. Nu numai ca auto-educatia ajuta in procesul de achizitie, dar ii familiarizeaza si pe cumparatori cu procedurile de operare si intretinere ale echipamentelor profesionale din bucatarie.

Comparati diferite marci
Un alt avantaj relevant al achizitiilor online este posibilitatea de a compara diferite marci de echipamente profesionale, specializate pentru servicii alimentare. Furnizorii online faciliteaza compararea diferitelor modele de echipamente si preturi, astfel incat un potential cumparator sa poata lua o decizie informata, in cunostinta de cauza.

Instalarea si punerea in functiune
Majoritatea furnizorilor cu magazine online ofera, de asemenea, servicii de instalare si livrare, dar retineti ca responsabilitatea asigurarii tuturor masurilor corespunzatoare in locatia finala revine in totalitatea cumparatorului. Astfel, daca optati pentru achizitia online, asigurati-va ca masurati toate spatiile usilor si cailor de acces care duc catre bucatarie. De asemenea, asigurati-va ca aveti un spatiu adecvat, in locatia finala pentru intalarea su utilizarea echipamentelor achizitionate. Totodata, asigurati disponibilitatea utilitatilor (electricitatea si / sau gazul, accesul la reteau de apa si scurgere) si posibilitatea de a se real racorduri intre pozitia acestora si cea a echipamentelor. Acestea sunt aspecte cu care un reprezentant de vanzari al furnizorului va poate ajuta, dar internetul nu o va face.

Fiecare masina super-automata de cafea Franke inspira pasiunea autentica pentru cafea si calitate elvetiana integrala. Cu sistemele profesionale de cafea Franke, vibram in ritmul afacerii tale, oferind solutii calibrate pentru toate cerintele. Iar pe masura ce tendintele din industria cafelei si nevoile clientilor nostri evolueaza, ne straduim sa ramanem relevanti prin explorarea continua a oportunitatilor de optimizare ascunse in provocarilor unice ale afacerii tale. 

CONTACTEAZA

un consultant Fresco pentru a afla cele mai bune solutii si tehnologii, potrivite pentru specificul afacerii dumneavoastra